Pokud máte jednu kancelář, nemáte většinou zásadní problém. Pokud ale máte větší objekt nebo dokonce více objektů a desítky pracovišť, je nanejvýše vhodné, vnést do této oblasti řád!
Díky SAWapp budete mít o vašich objektech a pracovištích v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany, dokonalý přehled.
Jak konkrétně vám při správě objektů a pracovišť sawapp pomůže?
Díky SAWapp budete moci v oblastech BOZP a PO spravovat vaše objekty a pracoviště, jejich evidenci využívat v dalších agendách a tím si značně usnadňovat práci.
SAWapp vám zejména umožní:
evidenci objektů;
evidenci pracovišť;
určení odpovědných osob za objekty a pracoviště;
stanovení požadavků pro objekty a pracoviště;
přiřazení vedené dokumentace k objektům a pracovištím.
- DŮVĚŘUJÍ NÁM -
SAWapp vám v oblasti objektů a pracovišť pomůže zejmén s...
mějte přehled
evidence objektů a pracovišť
Kvalitní evidence znamená mít přehled a pořádek.
Díky SAWapp budete snadno evidovat všechny vaše objekty a pracoviště, která v nich provozujete. Tuto evidenci využijete v mnohých navazujících agendách a tím si mnoho úkolů značně zjednodušíte a zefektivníte!
Díky SAWapp budete moci k jednotlivým objektům nebo pracovištím přiřazovat další související prvky. Například vedenou dokumentaci, odpovědné vedoucí zaměstnance nebo zaměstnance pracovišť, provozované stroje, technická zařízení, přístroje a nářadí, nebezpečné chemické látky a směsi, rizika, závady a některé další prvky.
To vám díky unikátní provázanosti celé aplikace dává nečekané možnosti, jak celou agendu BOZP uchopit a konečně skutečně efektivně spravovat!
kdo za co může?
určení odpovědných osob
Určit odpovědné osoby za jednotlivá pracoviště je zákonnou, přesto velmi často přehlíženou povinností každého zaměstnavatele!
SAWapp vám umožní pro konkrétní pracoviště nebo i celé objekty určovat odpovědné osoby a v případě potřeby generovat jejich písemné pověření.
systém a řád
stanovení požadavků
Přiřazujte k jednotlivým pracovištím nebo celým objektům bezpečnostní požadavky, např. revize, kontroly, inspekce, audity apod.
Díky SAWapp budete moci snadno spravovat bezpečnostní požadavky pro jednotlivé objekty a mít v nich dokonalý pořádek.
systém a řád
správa dokumentace objektů a pracovišť
Snadno přiřaďte jednotlivé vedené dokumenty ke konkrétním pracovištím nebo objektům.
Že jste doposud měli nepořádek v projektové dokumentaci nebo revizích objektů? To bude díky SAWapp minulostí!
K ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení používáme technologie, jako jsou soubory cookie. Děláme to, abychom zlepšili zážitek z prohlížení a zobrazovali personalizované reklamy. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.